Solmamma Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Babyen min har tre soveøkter, den første lange på ca 3-4 timer sover hun ute i vogna si, de to neste på ca 1/2 time sover hun inne i stua i vugga si. Hun er veldig lett å legge den første hvilen ute (Når hun skal legges på kvelden er hun og veldig flink)..., mens de to neste på etttermiddagen blir vanskeligere og vanskeligere synes jeg... Er det en ide å legge henne på soverommet, der det er litt stillere og kjøligere? Jeg vil jo etterhvert gjøre det når hun har vokst ut av vogna.. eller hva gjør dere? Og burde jeg starte allerede nå å "slå sammen" de to siste lurene? Jeg synes hele ettermiddagen går med å prøve å få henne til å sove litt... Har dere noen erfaringer her?
Marolla Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Vi har henne i vindfanget hvor det er litt kjølig. hun sover 2 korte og en lang dupp. Den siste er en lengste.
*smula* Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Lillegutt (3 mnd) sover i vogna på dagen. På dagen sover han ute, om ettermiddagen setter vi vogna inn på et kaldt rom etter at vi har vært på trilletur. Min gutt sover bedre når det er litt kjølig.
*smula* Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Og på kvelden sover han litt på fanget. Sover da kanskej 20 min eller noe sånt.
Mazza** Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Erik sover en liten lur på morgenen i vugga i stua, og så en 3-4 timer ute i vogna......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå