Tomaten Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Som ikke en gang min samboer vet enda..... Jeg testet nettopp positivt på CB testen!!!! En klar og tydelig pluss:) Kan nesten ikke tro det, 3 dager før IKM også!!!!!
babyboble Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Oii, så gøy. Gratulerer så masse. Når skal du fortelle han det? Fin farsdagsgave på etterskudd og julegave på forskudd.
Tomaten Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 Tusen,tusen takk Klarer nok ikke holde det hemmelig.... Jeg har vært så sur og gretten uten videre mot han de siste dagene.... Så dette er en fin måte å si "unnskyld" på..... Han har vakt frem til kl 0700 i morra tidlig.... så da ser jeg han ikke før i morgen ettermiddag..... når jeg er ferdig på jobb.... Vil gjerne være der sammen med han når han får vite det:)
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Gratulerer. Du er kjempeheldig!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Gratulerer såååå mye!!! Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet:)
Klar for en liten en =) Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 Gratulerer og masse lykke til =) Håper spiren klamrer seg fast =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå