Gå til innhold

Trenger veldig noen svar her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 3-4 uker siden begynte jeg å kjenne stikking i underlivet, som bare varte 2-3 sekund. Men siden jeg stod opp idag, har jeg kjent konstant stikking, og dette er kjempevondt! Hva er det? Har vært på sykehuset, og der har de funnet blod i urinen, men ingen tegn på UVI. Hva kan det være da??

Håper virkelig at noen kan svare meg... Det er så fryktelig ubehagelige smerter... Synes ikke at de kunne fortelle meg så mye på sykehuset, bortsett fra at hvis det ikke var bedre imorgen, måtte jeg komme innom igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stikkninger i underlivet kan være hode til babyen som syker ned å fester seg, har hatt det selv, å da sa jordmor til meg at det er hode som borrer seg til.

Skrevet

Ja, den stikkinga kan være hodet til babyen som gnir mot bekkenet, - men det forklarer jo ikke blod i urinen... Dersom det ikke er UVI så kan det kanskje være en nyrestein som er på vei ut av seg selv? Det er jo større sjanse for nyrestein når man er gravid... Ikke vet jeg, men kommer ikke på noen annen grunn til blod i urinen.

Skrevet

Jeg har også hatt slike stikk...kjennes ut som det er oppi sjeden..

Veldig ubehagelig, men varer heldigvis bare i sek ja..men jeg har ikke sjekket urinen på 3 uker da..skal til uka..men har ingen andre tegn på uvi så..

Jeg spurte om det her tidligere og da var det noen som hadde spurt jordmor om dette som hadde svart at det kunne være hode som borret eller modning/forberedelser på fødsel...ikke at det skjer snart men en forberedelse;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...