ღ cindarella-twinsღ Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Å guuuud så godt å ha det unnagjort:) Var riiimelig nervøs i morrest, men det viste seg at jeg har pugga nok:) Er utrooolig glad for å ha den unnagjort:) Tenk så lettvindt det skal bli å kunne kjøre på besøk i stedet for å være avhengig av buss.. regner med å ha den i løpet av januar:) Mangler noen kjøretimer å glattkjøring, langkjøring og variert kjøring da:) Skal bli bra ja:=)
Labambie Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Gratulerer så masse! Var det vanskelig? Jeg skal ta den på mandag.. Bare prøve å få lest nok. Har tatt endel prøver på nett jeg da.. Kommer liksom ikke under 10 feil! Har bare igjen det og langkjøring jeg.. Weee
Grevinne von Grillvott Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Gratulerer! Det blir sikkert herlig å kunne farte rundt på egenhånd! Jeg må ta lappen selv snart, og gruer meg litt til det. Nå minnet du meg på at jeg burde lese litt teori jeg også. Lykke til med kjøringa som gjenstår! Jeg håper du får lappen snart! :-)
Gjest Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Gratulerer så mye da Var det vanskelig? Jeg tenkte å begynne på lappen når vesla er noen måneder gammel, hun er ventet 7 januar. Blir deilig når jeg får lappen, mye kjekkere å ha bil og lappen når man har en liten en
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 14. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2007 Ja er mye lettere med bil når man har smått.. med tanke på barnevogn og stasj!! Den var ikke noe særlig vanskelig.. synes testene på nettet var vanskeligere!!! Men den teoritentamen.no testen som koster 30kr på nettet hadde ganske like spørsmål som den jeg tok til biltilsynet:) Er sjeeleglad for at jeg sto.. fikk 6feil å stryker dersom jeg har flere enn 7 så det var diiiiggg ja:) Ellers så leste jeg litt i boka veien til førerkortet:)
Gjest Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 jepp og spess når man er alene med nurket, huff ja blir plundrete med buss og vogn, men får bare takle det imens. Ok takk for tips da skal jeg kjøpe den boka, syns det er greit å begynne å lese så fort som mulig så jeg kan hele boka
Miss Dynamite Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 jeg har teori prøven PÅ buss på mandag jeg!!!!! :0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå