wonki Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 vår lille på 9mnd har en tendens til å holde det gående mellom 4 og 6 om morran. vi ser en klar sammenheng når han sover i pose-med stropper- og uten. i posen sover han helt rolig og våkner sjeldent, men uten pose er det oppe og ned og frem og tilbake og mye sutring i den tiden. det tærer på oss, men skulle gjerne hatt han uten pose. flere her som bruker pose og vil de etterhvert sove greit uten og klarer å roe seg når de våkner om natten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå