Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 har akkurat begynt på uke 35, ikke hatt noe kynnere(som jeg vet om værtfall), i stad da jeg var på butikken fikk jeg sinnsykt vondt på høyre side av magen..gikk over etter et kvarters tid... så skulle jeg dusje..tok av meg klærne å skulle bøye meg ned på gulvet etter et håndkle..da dette ikke er så lett med magen satte jeg med ned på huk å da bare rant det ut av meg.. kanskje 2 spise skjeer...rett på gulvet..hvitt/gjennomsiktig...var akkurat som om jeg "spruta" liksom... kan dette være vannet som går? eller er d bare utflod som er tynn? er dette normalt?
Maigullet Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 høres ut som utflod for meg. Da vannet mitt gikk kom det først litt, så litt til, og etterhvert kom det mye- det rant. Det var helt blankt. Hos meg var ikke hodet festet, men om hodet er festet trenger det jo ikke komme så mye fostervann.... - Men det var ikke noe hvitt i det hele tatt når vannet gikk hos meg.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 ok da går jeg ut fra at d er utflod bare jeg ;P merker d vel hvis d skjer noe mer regner jeg med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå