Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på julebord med jobben til kællen snart.

vi blir hentet i drosje og kjørt hjem igjen og får ikke vite hvor vi skal bare det er i byen et sted (trondheim)

er det vanlig at en blir hentet ? jeg har aldrid hørt om det før

hva er "vanlig" å ha på seg på julebord ? må en ha kjole? eneste kjolen min er bunanden.

jeg har aldrid vært på julebord så hva gjør men enentlig ?

er noen som vil fortelle meg det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke bunad! Da får du oppmerksomhet ihvertfall! Kniis.. :D

Butikkene bugner vel av pentøy om dagen. En sort kjole eller pen topp med skjørt? Tøffe smykker og knæsje sko!

Skrevet

Jeg er så praktisk anlagt at jeg ville kjøpt fint skjørt med topp til, det kan du bruke i julen også.

Har julebordkjoler i skapet, flotte som bare det, men blir skjelden brukt.....

Skrevet

Det er vel ikke vanlig at man blir hentet og senere kjørt hjem ... men mange finner på en ilten "overraskelse". At det er hemmelig destinasjon har jeg hørt om flere ganger før, men da har vi blitt hentet / hatt oppmøte på arbeidsplassen.

Ha på deg pene klær, smink deg og fiks håret. Bunad blir for stivt, men et skjørt eller fin bukse med en lekker topp gjør nok susen. Det er pyntet (kler meg gjerne like pyntet som på julaften/nyttårsaften, men så liker jeg å pynte / dolle meg litt ogsa da...)

På julebord spiser og drikker man godt, prater med folk og tar seg gjerne en svingom. Enkelte steder har man hele julebordet på ett sted (gjerne større bedrifter), andre steder spiser man middag først også drar på byen etterpå (mindre foretak...)

Kos dere på julebord, da!

Skrevet

ok takk hadde ikke tenkt å ha på bunaden da.

et litte firma med kun 4 så vi blir vel 7 da en er singel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...