Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Vi har hatt lammelår til middag i dag, og i sted skulle jeg gi restene til katten. Da skar jeg av litt kjøtt fra benet og oppdaget plutselig at det var helt rosa inntil. Altså, dvs at kjøttet har ikke vert helt gjennomstekt tydeligvis, men det jeg spiste var bare litt lyserosa da.. Hvordan steke det, tips og sånn, fikk jeg fra en som ikke vet at jeg er gravid (siden jeg bare er syv uker på vei) så har sikkert fått på middels stekt eller noe sånt. Uffuff...!! Men kjøttet har ligget i fryseren i sikkert tre mndr, står ingen dato på da... men tror dere det har gjort noe skade?? eller går det bra når det har vert fryst så lenge??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå