Gå til innhold

Er foreldrene deres ivrige brukere og "avhengig" av internett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør for moro skyld i ly av msn tråden, og fordi jeg kunne vært mora til flere her. Jeg har ikke msn, men bruker internett på alle tenklige måter. Unga mine, spesielt han eldste skjønner ikke hvorfor jeg ikke skaffer meg msn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Mamma er bla. hekta på finn.. Ehhe... Og mail, aviser, ikke minst bloggen vår!

Skrevet

Min svigermor, på over 70 bruker også internett aktivt:)

Skrevet

Pappa må nok være litt avhening tror jeg, sist jeg var oppover hos de var det han som satt på dataen. Han bruker den mye.

Skrevet

mamma har ikke data. hun har så vidt vært bortpå en.. :)

hvor gammel er du da? på profilen din sto det at du er født i 1992.. hehehe..

Skrevet

20 år eldre enn eldstemann. Hans alder stemmer på profilen;)

Skrevet

Mamma er på itunes hver dag.

Ellers så er pappa å sjekker mail og leser nettaviser flere ganger daglig.

Skrevet

Faren min driver mye med data(har eget datafirma som hobby og har tidligere vært nettverksannsvarlig i kommunen der jeg er fra, som jobb nr.2, Driftig fyr:o) )

Moren min bruker den bare litt.

Skrevet

Nei, det er de ikke. Jeg er "bare" 30 og har heller ikke msn... ;-)

Skrevet

Tror jammen jeg skal skaffe meg msn, jeg. Nå som jeg skal bli farmor og greier. Kremt.

Skrevet

Pappa har jobba med data størsteparten av livet sitt, så han kan endel. Men mamma er ikke så veldig interessert, trur ikke hu er på nettet med mindre noen sitter med henne å viser litt.

Skrevet

Pappa bruker nett mye, og har kontak med mange av sine tidligere studenter på facebook osv. Han er veldig klønete, men klarer seg:) Mamm bruker litt mail.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...