Gå til innhold

KRISEHJELP !! (ang bleieslutt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hele 7 dager har dattern på 3.5 år värt veldig flink å gå med truse uten uhell. Har värt flink hjemme over lengre tid, men nå og i bhg. (Hun har selv valgt bleie i bhg - har prövd oss flere ganger siden august)

Siste 2 nettene sovet i truse uten uhell.

I går på tur m bhg så tisset hun seg ut :o( - jeg hadde lagt truse og strömpebukse i sekken så de fikk jo reddet det litt !

Idag har hun tisset seg ut 2 ggr - 1 gg i innelek og 1 gg i utetiden. (hun har sagt ifra med engang til en voksen at hun er våt) - Så kommer hun hjem å sier "mamma jeg våt i trusen jeg for jeg tisset på trusen da jeg var på do i bhg" - Og det var hun .

Spurte henne om hun vil gå med bleie i bhg ! "nei mamma alle vennene mine går med truse og de store guttene sier sånn - du går m bleie du går m bleie"

Hva börr jeg gjöre ? Vil jo gjerne at hun skal få bestemme selv - kan jo liksom ikke påtvinge bleie synes jeg eller ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsett å prøv.

Her har vi også hatt tilbakefall.

Her måtte nattbleien på igjen, og den er på fortsatt.

Hadde også en mnd tid med uttissing hjemme og i bhg.

Nå ser det ut som dette har gått over igjen.

Det blir endel vått tøy, men jeg syns ikke du skal sette på henne bleie igjen.

Ikke på dagtid iallefall

Skrevet

Helt normalt med perioder med tilbakefall!

Prøv å passe på at hun går på do med max 2-3 timer mellom hver gang, så rekker hun ikke å tisse seg ut mellom do-tidene. Prøv dette en stund, og gradvis la henne selv "ta over kontrollen" igjen. Dessuten er en tur innom do før en går ut en flott vane i bhg;)

Lykke til - dette går over:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...