Gå til innhold

negativ grav. test...og positiv test på sykehuset...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk svar på en test jeg tok på sykehuset i går, urinprøve, og den var positiv. men jeg har tatt to tester hjemme i forkant og de var negative. tok en ny i dag etter testsvaret derfra, og den var diffus.....med godvilje var den kanskje positiv... er det noen som har erfaring med dette? er det noe galt med spiren?? eller er det noen der i det hele tatt?? er fem dager på overtid nå, og har egentlig følt meg gravid en stund....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!! Sikkert bare at testen du tok på sykehuset viser pos. ved ett lavere hcg nivå enn de testene du har tatt hjemme. Kan være forskjell på tester husker jeg fra min ivrige ".testetid".....

Ta en ny om ett par dager du...om du klarer å vente:-))) Lykke til!!

Skrevet

tok 3 tester hjemme som var neg.

tok en test hos legen, den var pos. med en gang! da var jeg 8 mnd. på vei, siste hjemme test jeg tok var jeg 7 uker på vei.

Skrevet

tusen takk for svar:)

håper jo at jeg er gravid, men akkurat nå er følelsen litt rar. tør liksom ikke glede meg før jeg ser selv at testen er positiv...og siden de ikke har vært det hittil er jeg redd det skal være noe galt med fosteret hvis det er et foster der da...hmmm...?!? det er vel ikke et tegn på at noe er galt hvis testene er svake? føler meg litt bekymra her...hehe men men, må bare krysse fingrene!

Skrevet

dytt...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...