-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 har litt lyst å bake litt, men er det ikke litt tidlig med julkaker nå?? noen som er begynt?
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 skal ha bakedag 24.november vi
Blå + en i magen Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Jeg skal holde meg til første helgen i desember, men DA skal det bakes og pyntes;)
C.P78 Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Har også lyst til å begynne. Går sykemeldt for bekkenplager så greit å finne på noe. Men synes kanskje det blir litt tidlig enda, da blir det så lenge til jul... Jeg smugstartet med å brenne en pose mandler idag. Har aldri gjort det før og tenkte at jeg kanskje skulle gi bort noen førjulsgaver på glass med diverse i. De ble ganke gode, men ikke helt som de man kjøper ferdig. De er liksom mye sprøere. Disse ble litt bløte, men smaken ble god, nesten litt mer karamellsmak på :-) Men kan liksom ikke begynne for tidlig heller, for må jo ha noen slike desembersysler for å lage god julestemning og lukter i huset før jul:-)
Maigullet Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Jeg gleder meg veldig til å begynne, men synes jeg må vente til desember, - så her har det blitt bakt masse sjokoladekake, skolebrødstang, og rundstykker i det siste kan du si... Kjekt å fylle opp fryseren litt også
pandabjørn Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 iår blir det ikke noe baking på oss, jeg orker rett og slett ikke så her blir det kjøpekaker skal ha ks neste onsdag, + at jeg har en sønn som blir 20mnd 29 nov så jeg har nok å holde fingrene i.... men til neste år blir det kanskje noen hjemmelagde julekaker
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 14. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2007 hehe, ja jeg har å lyst å bake slike kaker jeg kan putte i fryseren å ta opp i adventen istede.. men HVILKEN julakaker kan man gjøre det med? har bakt julebrød i går, sjokoladebollene er kommet i fryseren å nå kjenner jeg bakesuget snart tar meg=)
Gjest Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 Hei,,,.. JEG har begynt å bake, i dag står pepperkakene for tur.. Hvem sier at jeg ikke kan bake mere nermere jul-.. Jeg stemmer for at vi starter en tråd med deling av gode oppskrifter på julebakst.. (spesielt siden jeg ikke har noen selv..hehehe)!!
Håperpåønskebaby Skrevet 14. november 2007 #9 Skrevet 14. november 2007 Vi har holdt på i 2-4 uker på jobb... Er ingen problem, du må bare oppbevare kakene et tørt sted (dersom det er tørre kaker da)
Linnea&Julie Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 Jeg har nettopp bakt pepperkaker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå