Gå til innhold

Hjelp, brystbetennelse??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i forigårs og i går litt rød på ene brystet på siden, i dag er jeg rød et annet sted og har nå feber 38.6. Kan det være brystbetennelse? Holder det å oppsøke lege i morgen? Kan jeg amme og ta paracet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var ihvertfall de samme symtomene jeg hadde.. jeg hadde litt høyere feber... ta deg en varm dusj og masser puppen.. og amm masse... hvis det blir værre iløpet av et døgn skal man oppsøke lege.. Paracet og ibux er helt greit å ta! en av hver funket for meg... amme er best medisin så fortsett med det! Jeg har startet å ta lecitin kosttilskudd jeg.. etter det har jeg ikke fått flere betennelser.. hadde vel 3-4 stk... anbefales med andre ord! Det og null bh med spiler!

Skrevet

Kremt,du skal ikke bruke ibux når du ammer,spør på apoteket!!!! Men paracett er helt greit. Har du brystbet så kom deg på legevakta i kveld,det blir bare værre og værre. sørg for å få nesespray som driver ut melka,sammen med pencelin.

Skrevet

legen min sa ibux var greit.. stoler på han jeg.... paracet funker ikke på meg... og 40 i feber er ikke gøy!

Skrevet

Prøv å gå innpå et apotek og si: jeg ammer,kan jeg ta ibux? Da får du høre at det ikke er greit.

Skrevet

Du kan ta både ibux og paracet. man skal ikke ta ibux når man går gravid, men nå er d ikke no problem.

Skrevet

www.ammehjelpen.no

Betennelsen sitter i brystet, ikke i melken. Viktig å få tømt melkegangene ofte. Varmt vann, amming, massasje, pumping etc. Det kan hende at det hjelper og at du da ikke trenger medisin.. God bedring:-)

Se på www.felleskatalogen.no ang. ibux/paracet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...