♥Tullerusk♥ Skrevet 17. november 2007 #26 Skrevet 17. november 2007 Var hos lege på rutine UL nr 2. Da målte de 20 cm og jeg er i uke 24... Ligger godt under den røde streken...men legen sa at lille pike har det bra...=o) så det er godt og høre=o)
081013 Skrevet 17. november 2007 #27 Skrevet 17. november 2007 da jeg var på ul i uke 18 ble det målt til 16 cm
Leirha Skrevet 18. november 2007 #28 Skrevet 18. november 2007 Jeg ligger akkuart på den rød streken, det har jeg gjort hver gang. Sist jeg var var i uke 24, da var målene 22cm. Skal i morgen og da er jeg akkurat 26uker, blir morsomt å se om den har vokst til 24 cm. Sist svangerskap la jeg også hele veien på den rød streken. Da gutten ble født var han normal, eller 52cm og 3490 gr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå