Gå til innhold

symfyse mål sammenligning ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos lege på rutine UL nr 2. Da målte de 20 cm og jeg er i uke 24...

 

Ligger godt under den røde streken...men legen sa at lille pike har det bra...=o) så det er godt og høre=o)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da jeg var på ul i uke 18 ble det målt til 16 cm

Skrevet

Jeg ligger akkuart på den rød streken, det har jeg gjort hver gang.

Sist jeg var var i uke 24, da var målene 22cm.

Skal i morgen og da er jeg akkurat 26uker, blir morsomt å se om den har vokst til 24 cm.

 

Sist svangerskap la jeg også hele veien på den rød streken.

Da gutten ble født var han normal, eller 52cm og 3490 gr.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...