bærtæ Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Mini er snart året og jeg trenger råd ang mat.. Devsiste ukene har han bare blitt vanskeligere og vanskeligere å få i mat. Nekter brødskive(prøvd alt av pålegg), grøt, frukt og middag. For hver dag så går tar det lenger tid å få i han pitte litte granne mat, også går han rundt sulten og blir grinete. Sover 1 blund om dagen og får da mme på flaske(200ml). Det samme morgen og kveld. Nekter spise annet om morgenen enda han ikke har spist/drukket siden han la seg. Er det flere som har opplevd dette? Ender jo med at jeg gir han flaska om morgenen for han nekter jo spise annet og han e jo kjempesulten. Blir helt fortvilt jeg..
~sjiraff~ Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Kan det være tenner? Husker at snuppa mi hadde en periode på over 2 uker hvor hun knapt spiste, i denne perioden kom det noen tenner. Og fikk mye mme da og så fort tennene var ute begynte hun å spise normalt igjen.
bærtæ Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 Han har 8 tenner og virker ikke som han er plaget med at det er nye på tur. Han er i godt humør så lenge han har fått melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå