Gå til innhold

kortet mitt har blitt MISBRUKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

skreiv et innlegg i går om at det hadde blitt trekt nesten 1000 kr i forrige uke som jeg ikke ante hva var..

i dag fikk jeg svar, jeg har blitt svindla eller hva jeg skal kalle det

det er blitt bestilt pc utstyr fra USA for nesten 1000 kr og personlige tjenester(?) ifra Singapor for nesten 400 kr (dette trekket hadde ikke jeg fått med meg)

har vært til politiet å anmeldt forholdet men nå er jeg jo luta blakk da..det var jo det eneste jeg hadde:(

å vi som skal feire 1 rs dag 3 helger på rad, s kommer det julebord osvosv:(

er ikke lenge siden vi måtte låne penger å nå ser det ut til at vi må gjøre det igjen:(

har fått mail fra us shipping eller noe om at en pakke ifra amerika som er belastet ifra mitt kort er sendt til en mann i tyrkia så politiet har iallefall noe å gå etter..tviler på at de gidder å etterforske saken men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trodde at når det er visakort og de ikke har din underskrift så måtte visa betale det tilbake?

Har du snakket med banken som du har kortet i fra? Hva mener de? Eller med visa selv?

Kjipe greie dette her. Uff.

Skrevet

Så lenge det blir anmeldt så får du jo pengene tilbake fra VISA rimelig kjapt.

Skrevet

Visa kommer mest sannsynlig til å betale tilbake pengene MEN først må jeg få papirer ifra politiet om at saken er anmeldt, dette tar 1 uke. derretter må jeg i bansken for å fylle ut et skjema som skal sendes til visa..så får jeg pengene etter en stund..:(

Skrevet

Er du svindlet for 1400 kr? Og dette skulle rekke til feiring av bursdag 3 helger på rad + julebord etc?!

Skrevet

nei men det skulle rekke til noe..når man ikke har så veldig mye penger så er 1400 MYE

Skrevet

håper du får alt tilbake, med renter...er forferdelig når uskyldige blir rammet, og da særlig når de tar fra de som ikke har alt for mye å ta av ( forstå meg rett, Røkke hadde neppe merka det for å si det sånn )

Lykke til, håper du snart får de tilbake, og at banken evt kan låne deg de så lenge....

Skrevet

takker for lykkeønskninger:)

Skrevet

Uff, stakkars deg, synes du har hatt mye dritt nå:( Håper det går i orden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...