Gå til innhold

når dere var på ul....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...var babyen kjempelivlig??

Min lå nesten helt i ro, beveget litt på hendene og føttene men sprellet ikke noe... er redd noe er galt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min rørte såvidt på seg!=)

kommer sikker av at den sover eller slapper av, og at det er ganske trangt inni der nå i slutten!=)

Skrevet

men dette var jo i uke 18.... var jo ikke trangt da?

Skrevet

Det er helt normalt at barnet ligger og "slapper av". Jenta vår vinket og sparket litt, men hun var ikke hyper,.. :)

Skrevet

åååh, trodde du kansje du mente nå siden dett er på 3.trimester=)

men ja, var i uke 18 og i uke 20 på ul, å da lå også babyen veldig i ro, rørte litt på seg når legen dytta i han, men ellers så var det ikke noe sprell og full fart inni der=)

drakk cola før ul'n men det hjalp ikke det heller=)

legen sa babyene sover mye på den tiden så du trenger ikke bekymre deg tror jeg=)

Skrevet

håper det... er ei jente og di er kanskje mer rolige enn gutter? hehe ikke vet jeg

men kjenner dere KRAFIGE spark mange ganger i løpet av et døgn?? Jeg kjenner liv om dagen men ikke Mange harde spark...

Skrevet

hvor langt er du på vei forresten?

Skrevet

På ul i uke 18 lå den veldig stille... jordmor måtte virkelig jobbe for å vekke den og få den til å røre på seg slik at hun kom til og fikk målt at hun skulle. Hadde også ul i uke 22 - da lå den også og sov!

Har ikke vært på ul siden, men nå om dagen i uke 34 er det mye liv der inne, sparker og vrir seg og hikker stadig vekk :-)

Vet forresten ikke om det er gutt eller jente.

Skrevet

slik var det med meg og, fikk ul i uke 18 og da slet legen med å få tatt målene så fikk ny ul i uke 20...

da lå den helt likt å ville ikke røre noe mer på seg en første gang=)

var på ul igjen i uke 37, og da rørte den heller ikke så mye på seg=)

vet heller ikke hva vi venter...så lenge du kjenner liv hver dag tror jeg ikke du har noe å bekymre deg for, den sover og hviler sikkert bare mye=)

Skrevet

jeg var på 4d-ul i forrige uke og jeg må komme tilbake i morra på grunn av at di (tvillingene) var så urolige at jormor ikke fikk tatt noen bilder;p he he så varierer veldig fra foster til foster og tid på døgnet og hvor langt du er på vei;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...