Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 ...var babyen kjempelivlig?? Min lå nesten helt i ro, beveget litt på hendene og føttene men sprellet ikke noe... er redd noe er galt!!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 min rørte såvidt på seg!=) kommer sikker av at den sover eller slapper av, og at det er ganske trangt inni der nå i slutten!=)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 men dette var jo i uke 18.... var jo ikke trangt da?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Det er helt normalt at barnet ligger og "slapper av". Jenta vår vinket og sparket litt, men hun var ikke hyper,..
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 åååh, trodde du kansje du mente nå siden dett er på 3.trimester=) men ja, var i uke 18 og i uke 20 på ul, å da lå også babyen veldig i ro, rørte litt på seg når legen dytta i han, men ellers så var det ikke noe sprell og full fart inni der=) drakk cola før ul'n men det hjalp ikke det heller=) legen sa babyene sover mye på den tiden så du trenger ikke bekymre deg tror jeg=)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 håper det... er ei jente og di er kanskje mer rolige enn gutter? hehe ikke vet jeg men kjenner dere KRAFIGE spark mange ganger i løpet av et døgn?? Jeg kjenner liv om dagen men ikke Mange harde spark...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 hvor langt er du på vei forresten?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #9 Skrevet 14. november 2007 På ul i uke 18 lå den veldig stille... jordmor måtte virkelig jobbe for å vekke den og få den til å røre på seg slik at hun kom til og fikk målt at hun skulle. Hadde også ul i uke 22 - da lå den også og sov! Har ikke vært på ul siden, men nå om dagen i uke 34 er det mye liv der inne, sparker og vrir seg og hikker stadig vekk :-) Vet forresten ikke om det er gutt eller jente.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 slik var det med meg og, fikk ul i uke 18 og da slet legen med å få tatt målene så fikk ny ul i uke 20... da lå den helt likt å ville ikke røre noe mer på seg en første gang=) var på ul igjen i uke 37, og da rørte den heller ikke så mye på seg=) vet heller ikke hva vi venter...så lenge du kjenner liv hver dag tror jeg ikke du har noe å bekymre deg for, den sover og hviler sikkert bare mye=)
Lilly Marlene Skrevet 14. november 2007 #11 Skrevet 14. november 2007 jeg var på 4d-ul i forrige uke og jeg må komme tilbake i morra på grunn av at di (tvillingene) var så urolige at jormor ikke fikk tatt noen bilder;p he he så varierer veldig fra foster til foster og tid på døgnet og hvor langt du er på vei;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå