mammatil4gull Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 når jeg sitter er det bra så lenge jeg sitter mykt men det svir og er vondt i skritet , skambeinet og noen ganger litt nedover på insiden av lårene når jeg går . snur meg i senga og reiser meg opp etter å ha sittet litt blitt litt verre de siste dagene så hmmmmm
grå :) Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 hadde iallefall sånn vondt da jeg hadde bekkenløsning, men det var jo ikke kun da jeg satt
mammatil4gull Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 er kun når jeg sitter mykt og ligger et det er bra ...... så fort jeg reiser meg opp ... får litt vekt og bevegelse på bekkenet så er det der ....
~sjiraff~ Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Det høres ut noe ala slik det er hos meg. Fikk en del tips her inne, har foreløpig bare begynt å sove med en pute mellom beina og det hjelper meg masse. Så jeg er nok ikke særlig hardt rammet. Om det blir verre skal jeg prøve kiropraktor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå