nickoline og supermann Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 skulle sende sambo hjem til Danmark en tur, men hører nyss om at båten er innstilt! Noen som vet?
nickoline og supermann Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 innstilt. de hadde fått bilett med stena i stedet................. det var bra. Ville ikke ha han hjem igjen.........ha ha! Kose meg alene noen dager. Juleshopping i morgen og kos alene med andreas i fire dager............... kos kos kos!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå