juniorsen Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Eller er det litt dårlig gjort at jeg ikke er bedt med på julebord med jobben? Jeg er i mammapermisjon og skal tilbake igjen 1.februar. Jeg jobber i en liten butikk i en gågate med bare 6 ansatte..... Jeg må innrømme at jeg ble litt irritert/lei meg nå når jeg fikk høre at de skal ha julebord uten at jeg er bedt. Det er riktignok bare ut på restaurant, men det hadde vært kjempekoselig. Jeg er stadig innom med lillegutt når vi er ute og triller, så jeg snakker mye med dem. Fikk vite det av en kollega, sjefen har ikke nevnt noe til meg (jeg var der i forrige uke og da var det bestemt for 4 uker siden). Hva med dere andre som er hjemme i permisjon? Kanskje bare jeg som er sær?!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Det synes jeg er dårlig! På alle mine arbeidsplasser har vi alltid passet på å ringe de som er sykemeldt/i permisjon!
Mockanin Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Tror det der er ganske vanlig egentlig. Opplevde det samme og syntes også det var dårlig gjort.
petite fleur Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Jeg synes ikke du er sær, hadde blitt lei meg selv! Når det er så få som jobber et sted blir det jo et veldig intimt og åpent miljø, og å utelate en (mammapermisjon eller ei!) merkes godt....Jeg synes kollegene dine har vært litt ubetenksomme her.
rødhette* Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Nei, du er ikke sær! Jeg synes absolutt du burde bli invitert. Jeg ble da invitert til julebord da jeg var sykemeldt, synes det går for det samme. Er man ansatt et sted, bør man bli invitert med på slike ting. Jeg ble invitert til å bli med på kurs med overnatting, selv om jeg var i permisjon. Syns du skal si fra til jobben, at du syns det er dårlig gjort.
Gulosten™ Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Det er faktisk ganske dårlig gjort ja:) Hadde jeg blitt skikkelig SUR for å si det pent:P Hehe.
☆Anonymia☆ Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 eh ja det syns jeg er rart.. trodde man ble bedt med følge på firmajulebord jeg..
Kondis som en murstein Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 Dårlig! Dårlig! Dårlig! Og jeg er akkurat i samme "situasjon" som deg nå, lite miljø med få ansatte som skal på revy og ut å spise etterpå. Men har jeg hørt noe/blitt spurt æ? NEI.........
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 14. november 2007 #9 Skrevet 14. november 2007 Vel, om du er sær vil jeg ikke svare på. Men jeg hadde faktisk IKKE forventet å bli invitert på julebord eller div avslutninger/firmafester når jeg er i permisjon. Sykemelding tenker jeg er noe annet, da ville jeg nok ha reagert mer på å ikke bli invitert....
~sjiraff~ Skrevet 14. november 2007 #11 Skrevet 14. november 2007 Det synes jeg var dårlig. Vanlig at de som er i svangerskapspermisjon blir invitert med.
pink1254788 Skrevet 14. november 2007 #12 Skrevet 14. november 2007 Det er max dårlig gjort! Det burde være en selvfølge - man er da ikke mindre ansatt enn de andre, selv om man er i permisjon!
Gjest Skrevet 14. november 2007 #13 Skrevet 14. november 2007 Det er dårlig! Jeg er i permisjon på andre året og blir invitert på ALLE fester med jobben. Setter utrolig stor pris på det, selv om jeg ikke kan være på alt. Hadde blitt skuffa jeg og du er ikke sær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå