<3lovebaby<3 Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Dette er litt utenom Tema, men mannen min og jeg har 3 små barn sammen. Nå fikk jeg akkurat vite at han har følelser for ei annen dame og de har hatt kontakt i ca 3 mnd. kun dialoger på telefon og direkte samtale. ingen sex!! Etter denne bomben ble sluppet og mye styr her så har han bestemt seg forå satse på vårt forhold og gitt beskjed til hu andre at forholdet dems er over. Dette syns jo jeg er utrolig grusomt, men er jo positiv til at vi skal prøve å få d til å funke igjen. Nå er det bare de lange dagene som jeg går å tenker på alt de har snakket om og hva de har gjort er...1000spm svirrer i hodet. kan jeg noen gang stole på han igjen. Blir forholdet vårt bra igjen? Noen som har opplevd noe liknende og vil dele sin erfaring? Meget bekymret og knust 3-barns-mor!
Erisa* Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Å, stakkars deg! Det må være fryktelig å få vite noe slikt! Men det er flott at han velger å satse på dere, syns jeg.. Håper du kan klare å tilgi og gå videre, men det kan sikkert være lurt av dere å oppsøke hjelp fra f.eks familiekontoret i kommunen? Be familie eller venner om å passe barna en helg og dra bort, bo på hotell og bruk tiden kun på hverandre. Det må være kjempetøft for deg dette, men jeg håper dere kan få det til å fungere likevel! Jeg har ingen erfaring med dette, bare mye medfølelse. Ønsker deg alt mulig godt nå! Trøsteklem
<3lovebaby<3 Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 Tusen takk for tilbakemeld. Hjelper med trøstende ord oxo. Vi skal gå i samtaler ja, har allerde best time;)
en på vei *utklekket:)* Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Jepp,vært borte i det selv. Jeg fikk følelser for en annen,mest fordi jeg var frustrert og veldig sårbar og møtte en god samtalepartner. ingen fysisk kontakt der heller. Samboern så på dette som ett totalt svik fra min side men jeg hadde da satt en stopper for det andre for gutten min er gull verdt. Vi gikk fra hverandre men etter en mnd ville samboern prøve på nytt igjen. Gikk til familie rådgivning og var strålende fornøyd. Alt er bare bra med oss nå,og jeg er glad vi gav det en sjanse til. Lykke til,dette med tillit bygges sakte opp igjen. Så lenge man har felles mål og er åpne med hverandre kan man komme langt. Håper det ordner seg for dere. Trøsteklem
<3lovebaby<3 Skrevet 14. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2007 Det var jo godt å høre at det gikk bra for dere! Skjønner at han føler seg sveket..samme følelse har jeg. tror nok dette også har mest med en annen persons oppmerksomhet på en annen måte! jeg vil for alt i verden fortsette livet vårt sammen for vi har jo tross alt opplevd en del sammen etter alle årene og skapt ett familie liv sammen m 3 små barn. ønsker ikke for noe her i verden at vi må skille lag og dele på barna!
<3lovebaby<3 Skrevet 14. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2007 må bare holde denne oppe en stund til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå