Gå til innhold

Mugg i madrass...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi leigde en leilighet i et gammelt hus. når vi skulle flytte derifra var hele senga våt på ene siden, veggen og senga var full i mugg.. den var helt svart på ene siden, og planken under var blitt skadet også.. (var visst sprekk i grunnmur)

saken er at denne senga betalte jeg 13000 kr for, så vi prøvde bare å rense den så godt som råd med steam vasker.. blei bedre, men fortsatt stygg på ene sida.. de vi bodde hos skyldte på oss, og dette hadde de aldri sett før.. bla bla.. så vi gjorde ikke noe med det.

ÆSJ, når jeg skriver skjønne jeg ikke at vi ligger i den en gang:p hehe

uansett.. saken er at nå har jeg akkurat lest at sånn mugg, blanda med giftstoffer som samler seg opp når vi sover kan øke faren for krybbedød... barnet har egen seng, med ny madrass osv osv.. men den senga står inntil vår..

vi burde kanskje bare kaste senga vår og kjøpe ny da? søren altså.. 13000!!! vet ikke om jeg tørr ha den lengre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kasta den! Er ikke bare det at det ikke er bra for baby, er ikke bra for dere heller!! Fordi om dere har fått vekk muggen utenpå, så er det mest sannsynligvis MYE mugg inni madrassen! Huff, så kjipt! Ønsk dere penger til jul og kjøp ny seng!

Skrevet

Siste plassen vi leide før vi flytta inn her vi bor nå hadde mugg på soverommet. Merka at jeg var mye syk mens vi bodde der.. Konstant slapp og ødelagt. Merka selfølgelig ikke hvor mye mugg det var før vi flytta senga vi heller. Hadde ikke satt seg i madrassen vår heldigvis da.. Jeg hadde nok begynnt å ønske meg penger/gavekort til jul fra folk slik at dere kan kjøpe dere ny madrass. Som anonym over her sier, så er det sannsyneligvis en del mugg inni madrassen og, noe som hverken er bra for dere eller baby..

Skrevet

ja, rart jeg ikke har tenkt på dette før. 6 dager til termin nå! er så mange flotte "kjøpe ordninger" for tiden. så det spørs om sambo skal få fikse dette før fødsel.. kan ikke være så gneten at det går utover helsa..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...