Gjest Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Jeg vet ikke om det blir noen sesong 2... :-/ Husker jeg søkte på nettet for en stund siden, og da var det ikke bestemt enda. Kan jo hende. Håper det, for jeg syntes egentlig det var en fin serie.
Koala *g07* Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Jericho ble egentlig lagt ned etter første sesong. Men etter massiv kampanje ble serien "reddet" og etter det jeg har lest så har de kommet med en del episoder. De ble vel laget i sommeren som var. Det blir spennende å se om og når tv2 kjøper de. Jeg håper det skjer fort, for jeg også fulgte med på denne serien.
EnUndreneMor Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 det ble opprinnelig stopp, men di skal antageligvis lage 7 episoder til for å få en avsluttning på det;) jeg venter spent.. så det hele i sommer...
rødhette* Skrevet 14. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2007 Ja, det må jo få en slutt! Kan ikke stoppe sånn det gjorde!
EnUndreneMor Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 neoi.... dåååårlig slutt.. så hele serien i juni å da leste vi inne på sida at di skulle produsere 7nye, men nå når vi leste kunne vi ikke finne no.. rart... MEN er fler som har etterspurt fler:)
rødhette* Skrevet 14. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2007 Får bare vente i spenning da :s
Koala *g07* Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 Det ble jo gjort en massiv aksjon mot tvprodusenten, og de gikk med på å lage nye episoder. Det lå vel ute noen små smakebiter på youtube etter som jeg leste, men ikke funnet noe. Så noen av skuespillerene som takket for støtten om å få serien tilbake på et klipp inne på en side, husker ikke adr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå