Gå til innhold

Jericho


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om det blir noen sesong 2... :-/ Husker jeg søkte på nettet for en stund siden, og da var det ikke bestemt enda. Kan jo hende. Håper det, for jeg syntes egentlig det var en fin serie.

Skrevet

Jericho ble egentlig lagt ned etter første sesong. Men etter massiv kampanje ble serien "reddet" og etter det jeg har lest så har de kommet med en del episoder. De ble vel laget i sommeren som var.

Det blir spennende å se om og når tv2 kjøper de.

Jeg håper det skjer fort, for jeg også fulgte med på denne serien.

Skrevet

det ble opprinnelig stopp, men di skal antageligvis lage 7 episoder til for å få en avsluttning på det;) jeg venter spent.. så det hele i sommer...

Skrevet

Ja, det må jo få en slutt! Kan ikke stoppe sånn det gjorde!

Skrevet

neoi.... dåååårlig slutt..

 

så hele serien i juni å da leste vi inne på sida at di skulle produsere 7nye, men nå når vi leste kunne vi ikke finne no.. rart... MEN er fler som har etterspurt fler:)

Skrevet

Får bare vente i spenning da :s

Skrevet

Det ble jo gjort en massiv aksjon mot tvprodusenten, og de gikk med på å lage nye episoder. Det lå vel ute noen små smakebiter på youtube etter som jeg leste, men ikke funnet noe. Så noen av skuespillerene som takket for støtten om å få serien tilbake på et klipp inne på en side, husker ikke adr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...