Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 jeg kjente spark fra ca uke 17. nå er jeg 20+3. har i to dager nesten ikke kjent noe. før dette så sparket han kjempe masse, slik at jeg svatt når han sparket.. men nå er det nesten ingen ting. er dette normalt?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Ja,det er det! Noen ganger så legger babyen seg inn mot ryggen,og siden den er så liten kan du enda ikke kjenne den snur seg. Han kan ligge å sparke innover par dager,før det forandrer seg igjen. Men er du skikkelig bekymra hadde jeg tatt kontakt med føden,så du får ro i sjela..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå