Gå til innhold

Kjenner nesten ikke liv


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kjente spark fra ca uke 17. nå er jeg 20+3. har i to dager nesten ikke kjent noe. før dette så sparket han kjempe masse, slik at jeg svatt når han sparket.. men nå er det nesten ingen ting. er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,det er det! Noen ganger så legger babyen seg inn mot ryggen,og siden den er så liten kan du enda ikke kjenne den snur seg.

Han kan ligge å sparke innover par dager,før det forandrer seg igjen.

Men er du skikkelig bekymra hadde jeg tatt kontakt med føden,så du får ro i sjela..

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...