Solmamma Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Hva gjør dere da? Når babyen er ca 5 mnd gammel? Er dere mye ute? Hvordan da? Triller i våken tilstand? Sånn at babyen kan titte ut? Bæres? Hva med inne? Mye leking alene? Sammen? Hvor lang tid brukere dere på stellet?
Fia tobarnsmor Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Denne tråden skjønte jeg ingenting av. Hva er det egentlig du spør om?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Til HI, jeg forstår ikke hva du spør om.
mayaya Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Vi har tatt med babyen til USA, men hva er sammenhengen her?
beibiboom Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 her tror jeg det er en som ironiserer litt over alt som blir spurt om her inne... modig gjort å ikke signere med anonym i alle fall! sånn ellers forstår jeg ikke helt vtsen da men...
Fia tobarnsmor Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Hun skrev feil oversktift til innlegget, hun forklarte det i en annen tråd:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå