jiha Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 kjente foten hans her om dagen og kunne liksom flytte den rundt navlen.. utroli spesielt og koselig!=D men i natt fikk jeg pluttselig panikk, hva om jeg har knekt foten på bebis og så ligger han å har kjempe vondt.. uff ..=(
Erisa* Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Nei, det skal mye til! Tenk bare når det er tvillinger der inne, hvor mye juling de gir hverandre uten at de skader hverandre!! Dessuten er beina til fosteret seige med mye brusk, og ikke sprø og skjøre slik som beina våre blir etter hvert som vi blir eldre (spesielt etter overgangsalderen). Babyen din tåler det nok godt! Kos deg med sparkene og å kjenne føttene til babyen din, så lenge det ikke er vondt for deg, vil jeg ikke tro du kan skade lillegutt!
jiha Skrevet 14. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2007 tusen takk for svar=D alt man skal bekymre seg for i disse tider;)
Erisa* Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Ja, det er lett å la panikken ta litt kontrollen. Har hatt noen sånne dager selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå