Gå til innhold

Når babyen er våken?


Solmamma

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere da? Når babyen er ca 5 mnd gammel? Er dere mye ute? Hvordan da? Triller i våken tilstand? Sånn at babyen kan titte ut? Bæres? Hva med inne? Mye leking alene? Sammen? Hvor lang tid brukere dere på stellet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter frokost (altså pupp) på senga står vi opp, tar mårrasstellet, og så ligger baby på gymmatta mens jeg får i meg frokost. Etterpå blir det gjerne en lang økt med leking på matta + avislesing/bladlesing - dvs at jeg leser, og hun prøver å krølle/spise opp det jeg leser. i 11-tida går vi ut, er ute et par-tre timer - mest trilling, noe kafe e.l. Og så handler vi. Når vi kommer hjem slapper vi litt av, leker litt på matta, lager mat - baby følger med rundt i huset mens jeg gjør husarbeid (synes fortsatt det er morsomt å se på at jeg henger opp tøy feks, pussig nok).

Tuller og synger litt. Når papaaen kommer hjem leker og koser han litt også. Og så får hun ligge litt på matta innimellom og leke med seg selv. Pluss mat og stell med jevne mellomrom selvsagt!

 

Etter at hun paserte 4 mnd liker hun å trille når hun er våken også, heldigvis, før ble det bare skriking når hun våkna. Setter henne litt opp så hun får se.

 

Slipper heldigvis å bære henne så mye nå, ble mye av det i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...