Gå til innhold

beroligende svar øsnkes :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei dere!

Jeg er gravid med nr 2, er i uke 17 nå.. Har ikke vært noe særlig he rinne denne gang.. Men nå trenger jeg noen beroligende svar..

Jeg har vært på UL 2 ganger, og sett at alt er fint med mini.. Sist rundt uke 12... Jeg har enda ikke kjent noe bevegelse, og i det siste føler jeg ikke at magen vokser.. Husker liksom ikke helt hvordan det var sist, bortsett fra at jeg huser at det gikk ganske lang tid før jeg kjente noe da også.. Morkaken ligger på fremsiden (ut mot magen), så jeg vet at det kan gjøre at det er vanskeligere å kjenne noe.. MEn den "kriblende" følelesen innvendig trodde jeg kanskje kom snart?!?!?

Er sååååå redd for at noe skal være galt, at det ikke er liv mer osv. .Skal på UL på sykehuset (den offisielle) neste uke, så får jo se da om alt er ok...

HVordan er det med dere andre i uke 17? Hva kjenne rog føler dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat som jeg skulle skrevet det selv. Er gravid med nr 2 selv, og er 18 fullgåtte uker i dag. Var på UL på mandag og var veldig redd da jeg syns magen sto på stedet hvil og at jeg ikke hadde kjent liv. Men inni magen lå en liten jente som var akkurat slik som hun skulle.. :-) Jeg har også morkaken på fremsiden, og hun sa det dempet beveglsene. I tillegg er fostrene så små nå, så alt kommer an på hvordan fosteret ligger. Sparker det bakover så kjenner man heller ingenting..

Det er veldig vanlig at man ikke kjenner noe så tidlig, og jordmoren sa til meg at jeg ikke burde regne med å kjenne jevnlig liv før om mange uker enda.

Lykke til, og kos deg med magen! ;-)

Skrevet

jeg kjenner ikke så mye akkuratt.. vokste mye første 3 mnd men ikke vokst noe nå.. husk at det er forskjellig fra graviditet til graviditet:) tror de fleste ikke blir så beroliget før ordinær ul:) vi er noen rare vesner rundt dissa tider:)

Skrevet

OK! Godt å høre!

Da håper jeg alt er bra med lille nurk som ligger der inne!

Takk for svar! Godt å høre at det ikke bare er hos meg det er slik!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...