Gå til innhold

Har magen sunket hos noen av dere desember-jentene enda?


Siza m/prinsesse og juleprins

Anbefalte innlegg

Min har ikke det, og folk er så opptatt av om den har gjort det om dagen.. Hehe... De venter vel spent de også regner jeg med.... :)

 

Er bare 35+3 idag, så forventer ikke at det skal skje enda for å si det sånn.. Har ikke tid til å føde for tidlig. Er ikke ferdig med alt som må ordnes her så:P

 

Rommet til junior er ikke helt i orden. Er bare rot men... Må rydde ut/vekk klær etter vesla og finne frem til alt småtten kan bruke, få litt mer oversikt... :)

Hjelp, føler tia kommer til å gå altfor fort nå på slutten:)

 

Snart mamma igjen...... *gleder.meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hodet til mini er festa godt i bekkenet og rompa når over ribbeina mine... SF ble målt til 40 i dag (uke 36)... Magen kommer nok ikke til å synke noe her, nei, så jeg får UL neste uke for å sjekke størrelse og vekst.

 

Heldigvis er basicen vi trenger i starten i hus, så mini må gjerne komme når som helst egentlig, jeg er sprekkeferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed på kontroll i uke 32+5 at hodet var så godt som festet, men har ikke merket stort til at magen har sunket... idag føler jeg meg helt stappa - det presser oppunder ribbeina! Er det vanlig at magen synker når hodet festes? Eller kan det skje mye senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har sunket! Samtidig som jeg følte at jeg endelig fikk puste igjen så sa jordmor at nå var hodet festet. Var da i begynnelsen av uke 35. Mye enklere å bøye seg fremover og sitte oppreist nå, herlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det ikke er så lenge til den går litt lengre ned, for jeg er så sår i ribbena nå... Sitter jo i bue baklengs - hi hi :o)

 

Og endelig...en dag på forskudd signerer med ... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har også sunket, natt til igår. Merka det med en gang at det ble lettere å puste, for det har faen meg vært tungt de siste ukene nå!!! Er 36+0 i mårra, å skal på kontroll om 3 dager. Spennende å se hva jm sier da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen har sunket godt og hodet har begynt å feste seg, er 37 + 4 i dag. For første gang ligger jeg under streken på kurven, og jeg har ligget over hele tiden tiligere. Men jordmor sa at dette var normalt for enkelte når magen sank.

For min del kan det bare skje når tid som helst! Naboene er begynt å følge med på om bilen står i oppkjørselen og det blir fort spekulasjoner om noe går utenfor vanlig rutine, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...