jubajuba2 Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Jeg er 27 i dag,og jeg må nok si at søtsuget er ganske stort hos meg ja....prøver å begrense godis spising til helgene,men det er ikke alltid like enkelt! Brus drikker jeg sjelden,men har vi kjeks/godis i skapet får det sjelden stå i fred lenge:) Huff.jeg burde vært flinkere,vil jo ikke at babyn skal bli unaturlig stor pga av mitt søtbehov heller! Hvordan er det med dere?
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Sa du sjokolade sa du?!?hehe....=)))¨ Tenker på sjokolade,is,kake og søstsaker heeeile dagen.... må ha noe kvar dag,,nesten umulig og vere uten.. er jo så godt.... Så,ja skulla absolutt vert flinkere eg og... *Sukk*
anne* Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Uff - jeg er helt ute å kjøre. egentlig vært flink fram til de siste par ukene, men nå er det helt ille. Uke 26 og må ha kvikklunch ++ hver eneste dag. Føles ut som jeg skal klikke hvis jeg ikke får det. Jeg drikker ikke mye brus, men sjokolade klarer jeg rett og slett ikke å holde meg unna:-( Ender vel med en monsterbaby uæææ:-)
Gjest Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Jeg er også helt ekstrem.. Blir liksom noe søtt hver dag, selv om jeg prøver å være flink. Er 31 uker, og kjenner jeg blir skikkelig grinete hvis jeg ikke får noe. Hehe.. Abstinenser jah..
mizz25 Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Har ikke bestandig med hva man spiser om kor stor ungen blir.. Æ spiste lite mat OG godteri sist svangerskap å han va 4840 gram å 53 cm.. La kun på mæ 6 kg gjennom hele svnagerskapet. =)
tiltiderensom Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 MÅ ha sjokolade hver dag! Trenger ikke mye, men litt. kjöpte kokosboller på IKEA, de fikk ikke värt i fred lenge... Pepperkaker og klementiner gårogså ned på höy kant, men det gjör de hvert år på denne tiden:) Drikker LITE brus, mye vann og litt te.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå