Gå til innhold

Flere som er veldig søtsugen?:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 27 i dag,og jeg må nok si at

søtsuget er ganske stort hos meg ja....prøver å begrense

godis spising til helgene,men det er ikke alltid like enkelt!

Brus drikker jeg sjelden,men har vi kjeks/godis i skapet

får det sjelden stå i fred lenge:)

Huff.jeg burde vært flinkere,vil jo ikke at babyn skal bli

unaturlig stor pga av mitt søtbehov heller!

Hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sa du sjokolade sa du?!?hehe....=)))¨

 

Tenker på sjokolade,is,kake og søstsaker heeeile dagen....

må ha noe kvar dag,,nesten umulig og vere uten..

er jo så godt....

 

Så,ja skulla absolutt vert flinkere eg og... *Sukk*

Skrevet

Uff - jeg er helt ute å kjøre.

egentlig vært flink fram til de siste par ukene, men nå er det helt ille.

Uke 26 og må ha kvikklunch ++ hver eneste dag. Føles ut som jeg skal klikke hvis jeg ikke får det.

 

Jeg drikker ikke mye brus, men sjokolade klarer jeg rett og slett ikke å holde meg unna:-( Ender vel med en monsterbaby uæææ:-)

Skrevet

Jeg er også helt ekstrem.. Blir liksom noe søtt hver dag, selv om jeg prøver å være flink. :( Er 31 uker, og kjenner jeg blir skikkelig grinete hvis jeg ikke får noe. Hehe.. Abstinenser jah..

Skrevet

Har ikke bestandig med hva man spiser om kor stor ungen blir.. Æ spiste lite mat OG godteri sist svangerskap å han va 4840 gram å 53 cm.. La kun på mæ 6 kg gjennom hele svnagerskapet. =)

Skrevet

MÅ ha sjokolade hver dag! Trenger ikke mye, men litt. kjöpte kokosboller på IKEA, de fikk ikke värt i fred lenge... Pepperkaker og klementiner gårogså ned på höy kant, men det gjör de hvert år på denne tiden:) Drikker LITE brus, mye vann og litt te.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...