Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 de siste dagene har jeg hatt så frykteli vondt i hodet,masse kynnere om kvelden.og mageknip eller mensenmurringer helt nederst i magen,vet ikke helt hva det er... om dagene kan jeg være helt bra,men det kan komme vist jeg stresser. altså er det verst om kveldene. er i uke 35+1 er det vits i å ringe jordmor eller er dette helt normalt?
Gjest Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 har det samme selv så håper noen kan svare oss på hva det kan være
Gjest Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 en som svarte meg Kynnere er nok helt normalt i slutten av svangerskapet. Har selv hatt kynnere siden uke 20. Det eneste som hjelper er å slappe av! Hodepine er også veldig normalt, men du kan ta paracet for det eller prøve å drikke masse vann og spise masse frukt!!
KristinGE Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Er 37 og har hatt det sånn lenge nå. Litt småhysterisk så sjekka opp både det ene og det andre, men ingenting galt å finne. Får samme svar hver gang: slitenhet og stress. Ta det opp på kontroll, men hvile er nok tingen, særlig mot hodepinen. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå