Gå til innhold

Konstant vondt øverst i ryggen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hele tiden vondt øverst i ryggen, rundt ribbeina. Har gått og hatt vondt nesten hele tiden i over en mnd nå. Trodde en stund at det var fordi bhen strammet for mye, siden ribbeina utvider seg, så har prøvd å gå uten bh når jeg er hjemme (selv om jeg er redd for å få hengepupper...hehe), men jeg får like vondt uansett.. Noen andre som har det sånn? Noen som vet hva det kommer av og hva som kan gjøre det bedre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her, men har nok ikke noe svar å gi deg. ingen andre?

Skrevet

Jeg sleit veldig med dette en stund. Sov ingenting og begynte å bli veldig fortvila.. Satt midt i, omtrent der ribbeina er. Går til fysio og han fant ut at jeg hadde en låsning i ryggraden. Etter han brakk opp den har det vært myyye bedre. :) Kan jo være noe sånt?

Skrevet

Jeg hadde også det en stund. Jeg går til kiropraktor og hun låste opp låsningene i ryggen, og masserte musklene i ribbeinsområdet ( vondt, ja...). Så fikk jeg tips om å strekke ut litt hver dag og sove med pute under magen. Hun forklarte det med at musklene blir strukket og står litt i spenn når magen blir større og tyngre. Etter at jeg fulgte rådene og fikk litt behandling ble jeg helt fin :)

Kanskje det kan være noe for deg også? :)

Skrevet

Sleit også med sterke smerter øverst i ryggraden for et par mnd siden. Hadde det i flere uker.. Måtte opp å gå om natten o.l. Kjøpte varmeflaske som jeg la på det vonde og forhandlet meg til et par massasjer. Det hjalp en del.. (i uke 37 nå)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...