plastblomst♀♂♂ Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 I dag har vi bare vært inne hele dagen. Hadde besøk et par timer tidligere i dag. Har spurt henne flere ganger om vi skal gå ut på lekeplassen en tur, men hun vil bare være inne. Er litt usikker på om jeg bør tvinge henne ut en liten tur, vi har jo godt av litt frisk luft begge to, eller om vi bare skal bli inne. Hva synes dere?
M@mm@ til mine barn Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Her må vi "tvinge" dem inn igjen. Eller si det er middag.
☆Anonymia☆ Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 nå har ikke jeg erfaring med 2 åringer siden min kun er 7 mnd.. men om han ikke vil ut en dag så syns jeg ikke man skal tvinge dem ut..vet ikke hva du har prøvd for å få henne ut...
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Snuppa mi er ganske "grei" sånn.. + at hvis jeg har bestemt at vi skal ut, så spør jeg ikke, da sier jeg "nå skal vi ut en tur", så langt har hun ikke protestert på det... MEN, hvis vi er hjemme en dag, og jeg skulle finne på å spørre henne og hun hadde sagt nei, så hadde jeg ikke stresset med det. I hvert fall ikke hvis hun går i bhg.. Jeg tenker at der er de mye ute, det er mye "stress og mas".. Da synes jeg det er ok at de kan slappe av inne og gjøre "hva de vil" en dag.... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå