nr2påG Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 hadde en kikkhullsoperasjon i fjor. i forbindelse med det går de inn gjennon navelen. Den ble så sydd igjen, jeg synes den er endel strammere enn tidligere. Noen som har erfaringer med dette? Opplevd at navelen blir vond med voksende mage?
Galskapens overhode Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Magen ble ikek vond med første.. Men jeg hadde kikkhulls da jeg var 14 og fikk jenta da jeg var 22.. Nå er det 8 mndr siden jeg hadde kikkhulls pga svangerksaputenfor livmor.. er 25+1 nå, med forholdsvis stor mage, navlen har blitt grunnere.. men ingen smerter så langt..
på vei m nr to Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Hei! Jeg har vært gravid flere ganger, mistet to og en datter på fire, gravid i 15. uke nå, og jeg har hatt ganske vondt når magen har vokst på alle, helt fra uke to eller tre. Måtte derfor begynne tidlig med mammaklær. Vanlige bukser presset så mye nederst på magen, så det gjorde vondt. Fikk høre at det var ganske normalt å ha vont etter en kikkhulsopersajon da jeg var på ul sist, pga det danner seg arrvev som blir ømt når det presses på... Men dette varte ikke så lenge da jeg ble gravid med datteren min for da var det bare to mnd siden operasjonen. Denne gangen har det vart lenger, men har hørt at det går over når magen blir større:) Lykke til!
mamsen & guttaboys Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 hadde kikkehullsundersøkelse i 2003. De sydde så navlen mistet formen sin, ble litt mer snurpete liksom. har vært litt spent på dette arret nå som jeg er gravid. det klødde bare litt når magen kom som et skudd,men nå er den mye bedre. spent på hvordan navlen blir seende ut etter fødsel og magen er borte igjen....men det går vel greit tenker jeg:) offrer gjerne et lite arr for lille knøttet som kommer ut:)
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 hadde en kikkhulls i '99. Synes nesten ikke, sydde pent. Bare en liten lysere flekk ved siden av navlen som synes..Men jeg har kjent at det strekker litt ekstra rundt navleområdet for tida ja, er i uke 19 nå,så det er litt vokseperiode for tida..Sikkert derfor, tenker jeg... Er ikke ubehagelig eller vondt. Hvis du synes det blir vondt, bør du ta det opp med lege eller jordmor. Er litt spent på å se hvordan navlen blir når den popper ut, siden jeg har hatt kikkhulls..
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Hadde kikkehullsoperasjon for to år siden. Ikke noe annet med det enn ett ikke så pent arr som blir mer synlig av at navlen presses utover.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Hadde kikkehullsoperasjon for to år siden. Ikke noe annet med det enn ett ikke så pent arr som blir mer synlig av at navlen presses utover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå