Gå til innhold

Ooooups, ang sex!!! :/


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex igår for første gang etter fødselen som var for 3 uker siden!

 

Problenet var at vi ikke brukte kondom...men han trakk seg ut FØR avløsning, slik at jeg ikke fikk alt inni meg...

 

det jeg lurer på da er jo faren for infeksjon! har nå hørt at man skal bruke kondom pga dette i de 6 første ukene etter fødselen...

 

noen som vet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja man bør bruke kondom de 6 første ukene etter fødsel pga faren for infeksjon, det fikk ihvertfall jeg beskjed om da jeg skulle reise ut fra sykehuset

Skrevet

Utløsning eller ikke i deg har ingenting å si, det er fare for infeksjon de første ukene ved selve samleie.

Skrevet

Så lenge man er ferdig med renselsen, så er det ingen fare for infeksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...