Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Fikk i går litt rådyrkjøtt. Et var ett lår, en ytrefilet og litt kjøttdeig. Er det noen som har forslag til hvordan dette kan tilberedes ? Vi er generellt gla i viltretter, men har aldrig prøvd rådyr.
Veslesnuppa Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Hei.Har ingen spesiell oppskrift,men viltgryte er kjempegodt da!! Og ytrefileen kan du steke i ovnen med rosenkål,tyttebær,viltsaus og poteter til.Eller gratinerte poteter:) Aldri smakt rådyr jeg,men elg. Og det er veldig godt. OG ikke glem stekte kantareller til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå