Gå til innhold

Dere som har Naphaug-boka...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, nå har alt blitt så vanskelig med søvnen til gutten vår. Han er straks 5 mnd, og frem til nå har han sovnet av seg selv og sovet veldig mye av natta. Men plutseilg nå, etter en sykdomsperiode, er alt snudd på hodet. Han sovner ikke annet enn ved puppen eller hvis han bæres. Han våkner så fort jeg legger han over i sin egen seng, og våkner ca. hver time gjennom hele natta. Jeg holder på å øke mengden med fast føde nå, for å se om det er det.

Men dere som har denne boka- er den god? Jeg er villig til å prøve hva som helst for å få inn gode søvnvaner igjen, og kjøper gjerne denne hvis det er gode råd og hente i den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler boken! Den er veldig konkret i rådene og har flere oppskrifter for bedre søvn. Mye er selvsagt "common sense" men ikke mindre nyttig fordet. Løp og kjøp!

Skrevet

Ja, jeg synes den er bra, beskriver en del av disse metodene, prinsipper man kan følge etc. Etter at jeg leste den skjønte jeg at vi egentlig ikke hadde så store problemer med legging, hehe

Men synes den kunne vært enda mer konkret på enkelte ting. Feks skriver hun at man kan bysse osv i søvn de første månedene, men gradvis slutte med det når baby blir større - uten å tipse om hvordan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...