Little Miss Naughty Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Har ikke hatt tid til å være her inne så mye i det siste men leser av og til. Det er alltid koselig. Dere får ha en super kveld på fredag. Skulle gjerne ha vært med, men ingen passende billige billetter mellom Tromsø og Oslo.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Takk for det:-) Ha en super kveld du også - har det kommet snø??
Little Miss Naughty Skrevet 15. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2007 Det er mest snø i fjellet. Hadde litt melis "dusting" i dag tidlig. Men fint om det kommer litt snø før sola forsvinner neste uke, ellers så blir det så mørkt og trist. I går kveld var det nordlys og det er så vakkert.
Karomamma Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Hei sjøl! Brrrrr, kaldt der oppe nå? Var enda lenger nord forrige helg og herregud som det blåser på vidda da mann! Huttetu... Men jeg håper du har det bra altså
Little Miss Naughty Skrevet 15. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2007 Hei, egentlig ikke så kaldt men vinden er sur. Etter 3 vintre her oppe begynner jeg å venne meg til det - nesten. Ha en super kveld i morgen, da. Jeg kan ta meg et glass vin i sofaen og være der i ånden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå