Min *lille* prins*er stor* Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 kommer en pipe lyn med gjevne mellomrom, litt langt pip. aner ikke hvor det kommer fra, men kommer kansje med 1/2t. mellomrom. hva kan det være?
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 14. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2007 tenkte først hodet mitt, men det er så regelmessig, og hodet mitt er stortsett ganske rotete oguregelmessig:)
lenej :o) Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 røykvarsler som er fri for strøm? en kveld, var en tirsdag, holdt eg på å bli gal av en lyd eg hørte konstant hele kvelden, å min kjære hørte den ikke, og jeg holdt på å bli gal, og fikk vondt i hodet!! så, rett før grey's begynte, å eg vurderte å gå å legge meg heller, pga lyden, så sku eg ta en slurk av colaen min, i mitt svære coca cola-glass, og da hørte eg den lyden OPPI GLASSET!! da var det kullsyren som ga s gjenlyd i formen i glasset, så den hadde gjort meg gal!! å bare åpna munn, å tok resten av colaen ned i magen heller, og stilt ble det!!
Lykke*Li Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Det er ikke en babycall som er tom for strøm....
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 satt å hørte på piping jeg også i går kveld. men kom på at jeg ikke hadde skiftet batteri i røykvarsleren siden i sommer. Da ble det slutt på pipingen.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 røykvarsler eller tv'n.. min tv lager av og til en så jævlig pipelyd at bikkja flykter fra rommet.. hehe.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 14. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. november 2007 har en røyvarsler som piper, men det er korte lave pip. har ikke baby call....
lenej :o) Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 pipene på røykvarslerne endrer segfra normale pip når de er fri for strøm. dem piper lave og korte, så man må gå å lete etter hvilken det er.. irriterende. bruker å ta ned, 1 og 1 å legge ved siden av meg, å høre om pipet kommer fra den, eller noen langt borte..
Gjest Skrevet 14. november 2007 #11 Skrevet 14. november 2007 Vil tro det er batteriet på røykvarsleren din som må byttes. Da piper de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå