Gå til innhold

hva piiiiper!!!!!!

Min *lille* prins*er stor*

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommer en pipe lyn med gjevne mellomrom, litt langt pip.

aner ikke hvor det kommer fra, men kommer kansje med 1/2t. mellomrom.

hva kan det være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Piper hvor???

Skrevet

tenkte først hodet mitt, men det er så regelmessig, og hodet mitt er stortsett ganske rotete oguregelmessig:)

Skrevet

røykvarsler som er fri for strøm?

en kveld, var en tirsdag, holdt eg på å bli gal av en lyd eg hørte konstant hele kvelden, å min kjære hørte den ikke, og jeg holdt på å bli gal, og fikk vondt i hodet!!

så, rett før grey's begynte, å eg vurderte å gå å legge meg heller, pga lyden, så sku eg ta en slurk av colaen min, i mitt svære coca cola-glass, og da hørte eg den lyden OPPI GLASSET!! da var det kullsyren som ga s gjenlyd i formen i glasset, så den hadde gjort meg gal!! å bare åpna munn, å tok resten av colaen ned i magen heller, og stilt ble det!!

Skrevet

Det er ikke en babycall som er tom for strøm....

Skrevet

satt å hørte på piping jeg også i går kveld. men kom på at jeg ikke hadde skiftet batteri i røykvarsleren siden i sommer. Da ble det slutt på pipingen.

Skrevet

røykvarsler eller tv'n.. min tv lager av og til en så jævlig pipelyd at bikkja flykter fra rommet.. hehe.

Skrevet

har en røyvarsler som piper, men det er korte lave pip.

har ikke baby call....

Skrevet

pipene på røykvarslerne endrer segfra normale pip når de er fri for strøm. dem piper lave og korte, så man må gå å lete etter hvilken det er.. irriterende. bruker å ta ned, 1 og 1 å legge ved siden av meg, å høre om pipet kommer fra den, eller noen langt borte..

Skrevet

Vil tro det er batteriet på røykvarsleren din som må byttes. Da piper de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...