Liaes Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Hadde EL for akkurat ei uke siden... Og nå har jeg masse hvitt slim..?(sorry detaljer) Nesten som EL-slim,men testet negativt på EL test og kan jo ikke ha 2 EL i løpet av en syklus??
Kasandre Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 hvis du har forandring i "bakterie-kulturen" feks ved tidlig graviditet eller soppinfeksjon reagere kroppen med å øke utskilling av sekret.. får håpe på det første då husker når eg blei gravid fekk eg sopp infeksjon før eg oppdaga eg var gravid..
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Det kan høres ut som en soppinfeksjon ja.. Det er ikke uvanlig i pp, mye sex kan føre til soppinfeksjon. Det er også mange som får soppinf. tidlig i en graviditet. Det er heldigvis lett å behandle da. Canesten krem eller kombipakning (krem + vagitorie) fås kjøpt reseptfritt på apoteket.
bittelill Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Det trenger ikke være sopp heller, jeg hadde det samme i forrige pp, og trodde det kunne bety jeg var gravid, men det gjorde det ikke. Jeg vet ikke hva det var, men det var ikke sopp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå