Gå til innhold

Noen som har vært i åpen bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte dere på forhånd eller dro dere bare dit? skal dit i morra men kjenner ingen så det kan bli litt skummelt;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er i åpen barnehage her hvor vi bor! Veldig fint tiltak.

hehe - ja det er litt skummelt første gangen ;) , men det går jo bra! Liker dere dere ikke der, er det jo bare å dra hjem! :)

Skrevet

Ikke jeg, men mannen min har vært der noen ganger med jenta vår på 1 år. Han bare dro dit, det var så hyggelig og de ble tatt godt i mot. De har babydag der en gang i uken, så kan kanskje være lurt å ringe for å høre om de har ulikt opplegg ulike dager.

Skrevet

ja, vi er i åpen bhg to dager i uka, og det er helt topp!!

du trenger ikke å ringe eller melde deg på¨.. du møter opp når det passer deg, du trenger ikke å komme når det åpner, og du går når du føler for det også:o)

første ganga kan det være lurt å komme når det åpner..da har barnehagepersonellet god tid til deg så de kan vise dere rundt og fortelle litt om "rutinene" (altså når dem spiser, synger, maler osv...)

vi elsker barnehagen begge to.. jeg har blitt kjent med mange småbarnsmødre, og poden har fått mange kamerater og venninner:o)

Skrevet

forresten.. gå inn på kommunen din sin side og gå inn på portalen for barnehager..der vil du sansynligvis finne link til åpenbarnehage. Litt greit å lese litt før du går kanskje:o)

Skrevet

jeg har jenta mi til vanlig i offentlig bhg., men på fridagen min ville jeg besøke åpen bhg. for at jenta mi og jeg kunne treffe andre. Vi ble ikke tatt godt imot da de hørte at jeg hadde henne til vanlig i bhg.en. Men mødrene var veldig hyggelige mot hverandre, men ville ikke slippe oss inn i varmen.

Vi har aldri gått igjen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...