Gå til innhold

hvilken mme er best?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo så mange på markedet så blir litt forvirra. Tenker at de man kjøper på helsekosten er best, men er de man kjøper i dagligvareforretningen like gode? Det er til en gutt på litt over fem måneder som bare har fått mm hittil. Grunnen til at jeg skal kjøpe mme er at vi skal på ett arrangement i helgen og guttens bestemor skal sitte barnevakt og muligens ha han over natta. Har masse nedfryst mm men uheldigvis så har fryseren vår streika så alt har blitt dårlig!!!! :( Og nå spiser gutten min såpass mye att jeg ikke har noe ekstra å fryse ned... :(. Så da vil jeg jo sørge at han får det nest beste ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nan funker helt fint. Gutten vår har fått det som eneste næring i flere måneder han, og han har det gulle godt!

Skrevet

Det finnes ingen best og verst, bare hva som er best for ditt barn. De er stort sett helt like, men med små forskjeller. Noen kan få vondt i magen av et merke som andre har det helt fint med. Det er bare å prøve seg frem. Lykke til :-)

Skrevet

bruker collett, er fornøyd men er mye gulping... men vet ikke om det har med melken å gjøre...

Skrevet

vi bruker hipp. annbefaler deg å prøve med en flaske før du reiser bort, i tillfelle h'n ikke liker den typen mme;)

Skrevet

takk for svar!! får bare prøve en og se hvordan det går, og skal passe på å gi han en flaske før vi drar for å se om han liker det!

Skrevet

Den ferdigblandede NAN smaker ganske likt morsmelk.

Ja, jeg vet det er en sprø ting å vite, men jeg trodde jeg prøvesmakte ei av flaskene jeg hadde nan på, men så viste det seg å være en av de med mm på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...