Gå til innhold

Flere enn meg som har veldig lite kynnere? Er 35+1.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle skriver om at de har så mye kynnere... Noen som vet om det er negativt å ikke ha så mye kynnere?? Jeg har kun et par ganger om dagen, og de kommer aldri uten at jeg bøyer meg etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet heller ikke helt va kynnere er. :) er i uke 34.

kjenner det ikke hver dag jeg en gang.... er nå positivt å ikke ha vondt, men om det er negativt å ikke ha kynnere, vet jeg ikke.

så lite hjelp fra meg her...

Skrevet

Jeg har nesten ikke hatt noen kynnere! Vet egentlig ikke helt hva kynnere er... Og jeg har termin i morgen! Tror ikke alle har så mye kynnere eller kanskje bare ikke alle kjenner dem så godt! Min mor hadde heller ikke så mye kynnere før fødselen satte i gang:-)

Skrevet

Jeg har ett par kynnere i UKA, så er ikke veldig plaget, kan du si. Mamma fikk endel den siste mnd, så kanskje det kommer etterhvert. Er i uke 32 nå.

Skrevet

Jeg tror aldri jeg har hatt en eneste kynner, og jeg venter nummer 3.

Skrevet

Eneste jeg har er at nå jeg har sittet en stund og reiser meg så kan magen stramme seg i noen sekunder. Skjønte ikke at dette var en kynner jeg før jm sa det, så det er ikke mange av sorten her nei hehe

hadde ikke en eneste med datteren min heller, så jeg har vært og er vel helt blank på det området, takk og pris :-)

Skrevet

Tror ikke jeg heller har merka noen kynnere,og jeg er i uke 40 nå. Kjenner bare murringer nå i sluttspurten,så antar jeg ikke kommer til å vite hva en kynner er før det evt dukker opp i et senere svangerskap... Helt okei for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...