MaMmaMiA!!:) Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 har en gutt på 18 mnd som alltid har vært snill som ett lam. de siste ukene har han vært helt motsatt av det vanlige, hyler hver gang han ikke får viljen sin, viss bare en liten filleting kommer i veien slenger han seg i gulvet og brøler... prøver bare å overse han. men den største kampen er når han skal hvile på dagen, han skaper seg og gråter til han nesten er blå i ansiktet så etter mye om og men tar jeg ham opp igjen. hvordan får jeg han til å sove om dagen? har prøvt å legge han tidligere og senere, i vogn, synge, lese, melk.....alt mulig..hjelphjelp jeg er kjempefrustrert og føler meg totalt mislykket
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Hadde det slik med elste min så vi kuttet ut hvile på dagen. Etter en periode begynte vi med legging igen.(var i mer aktivitet om dagen og sovnet på gulvet av seg selv) Fant ut at ho var redd for å gå glipp av noe spennende og hadde ikke ro for å sove,men da kvelden kom var ho så trøtt og sov fra 18.30 til 08.00 uten å våkne på natte :-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå