snartgift.no Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Det er jo ingenting som koster under 200,- for det blir jo lagt til et beløp.. Hvorfor? (Fant en link her inne nettopp, har aldri vært inne på den siden før)
Blue Lady Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 er verdien på selve VAREN under 200 NOK slipper du moms, selv om portoen er på mye! Så i teorien kan varen koste 100 og portoen være 1000 kr, da slipper du moms..
Gjest Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 det blir visst sendt fra USA... så det ikke før nå jeg heller =( jaja, er ikke så dyrt uansett da...
snartgift.no Skrevet 14. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2007 Trodde momsen kom i tillegg jeg... Men da så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå