Crazywoman Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Er sikker på at jeg får en jente:) Hvilke navn passer til Hannah?? Har tenkt på: Hermine Henrietta Sarah Ella Sofia Ella-Sophie
Gjest Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Av de likte jeg Sarah og Sofia. Jeg syns Frida er fint =)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Jeg likte Ella-Sophie (men aller helst med uttalen Sofì ) Sofia er også fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå