Gå til innhold

Hvor mange penger kjøper dere julegaver for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke tilsammen, men hvor mye legger dere i de forskjellige gavene? Til tantebarn bruker jeg å legge til 2oo kr, til barna mine ca 1000, og til mine foreldre ca 500, og venninner ca 150. Barna mine kjøper gaver til sine venner for ca 50-75 kr. Jeg lurer på hva som er "vanlig". Jeg bor forresten i trøndlag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:)

jeg gjør akkuratt det samme som deg.

synst det er nåkk jeg:) for det blir en del penger å bruke i julen;)

Skrevet

Her blir det nesten ingen som får noe til over 200 kr i år, siden jeg er student. Blir nok bare sambo og mitt nyfødte tantebarn (kombinert jule- og fødselsgave) som får litt dyrere gaver.

Skrevet

Ååå...jeg bruker ALTFOR mye. Er kjempegla i å kjøpe fine ting, men har heldigvis ikke så mange å kjøpe til... Bruker ca 1000 på mamma & pappa & nevø (klarer aldri å stoppe å kjøpe ting til han-yndlinggutten min!!), 500 til brødrene mine, ca 500 til tre-fire GODE venninner, 500 til bestemor og min kjære varierer det veldig. I år skal han få Norrøna jakke, og den koster jo masse,men den trenger han litt uanset, så da går det greit;)

Er godt igang med julegavene allerede, jeg. Koser meg masse med det!

Skrevet

Kalender til besteforeldrene(samme gave hvert år, he he) 249,- + en gave fra vesla, som hun har laget. Maleri i ramme o.l. De vil ikke ha andre gaver ;o)

Søsken - ca 300,- (par får ca 400,-)

Nevøer - ca 300,-

Venner av vesla - 100,-/200,-

Mine venner - ca 200,-

Ofte så handler jeg bare til slutt noe uavhengig av pris. Vil bare bli ferdig med gavene.

Skrevet

Glemte å nevne vesla ;o)

Ca 500,- til henne noen ganger mer, andre ganger mindre.

Skrevet

Her blir det ca 500 til minsten, 200 til søsken, 200 til tantebarn, 2-300 til hver av mine foreldre og ca 150-200 til venninne. + 150 til venninne sin lille gutt.

Skrevet

Her bruker jeg vel sånn ca:

1000,- samboer

500,- mamma

500,- pappa

500,- søster

500,- bror

500,- svigemor

500,- svigefar

500,- svoger

200,- besteforeldre

200,- tantebarn

200,- venner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...