Gå til innhold

Molde sykehus


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på ultralyd på "fødepoliklinikken" på Molde sykehus. Er dette det samme som gynekologisk poliklinikk?? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk å be om å få bilder.... De tar nemlig ikke bilder automatisk der.. Måtte opp på benken igjen etter selve undersøkelsen jeg...

Skrevet

Oi! Det var bra du sa! Vil så klart ha mange bilder. Tusen takk for tipset! :)

Skrevet

Også må du ha med deg penger. For de vil ha betalt for de... Husker ikke helte prisen, men ta med noe mynt, så slipper de å veksle... :)

Skrevet

:)

Lykke til på UL, og kos deg. :)

Skrevet

oi, måtte du både be om bilde og betale for dt? Det slapp jeg alle gangene jeg har vært. 5 ganger. Sikkert litt med hvem du treff.

Skrevet

er 3 jordmødre som tar ultralyd der,

jeg har aldri betalt og har fått bilder atomatisk.

har vært der endel m snart 3 barn.

Skrevet

Jeg tenkte ikke på å spørre etter bilde heller jeg. Var så opptatt av det vi fikk se på skjermen at det var ikke i mine tanker.... Kom på det da vi hadde kommet ut fra sykehuset og var på vei til bilen... Skikkelig kjipt! Kunne jo ikke akkurat løpe inn igjen da... Også jeg som hadde lovt storesøster på 5 år at hun skulle få se bilde av babyen når hun kom hjem fra barnehagen den dagen...

 

Heldigvis er det tredjemann! Tror nok det hadde føltes mye verre om det hadde vært førstemann - men det er jo litt trist at vi ikke kan starte albumen med ultralydbilde da, slik som vi har gjort til de to andre :(

 

-Også synes jeg det var skikkelig sløvt av jordmor at hun ikke spurte om vi ville ha bilde. Det var jo ikke nevnt i det hele tatt...

Skrevet

Tror det var 5 eller 10 kr bildet hun villa ha... Ble litt småpaff.. Men men.. Tenkte bare at jaja.. Slik er det vel..

Syns det var litt tåpelig at jeg måtte be om bilder, for det sier seg da vel nesten selv at man vil ha bilder av småttisen..

Jaja.. Kommer vel an på hvem man treffer der sikkert..

 

 

Skrevet

Ok! Jeg spør og tar med penger sånn i tilfelle i alle fall. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...