Hera83 Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Jeg skal på ultralyd på "fødepoliklinikken" på Molde sykehus. Er dette det samme som gynekologisk poliklinikk?? Noen som vet?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Husk å be om å få bilder.... De tar nemlig ikke bilder automatisk der.. Måtte opp på benken igjen etter selve undersøkelsen jeg...
Hera83 Skrevet 14. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2007 Oi! Det var bra du sa! Vil så klart ha mange bilder. Tusen takk for tipset!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Også må du ha med deg penger. For de vil ha betalt for de... Husker ikke helte prisen, men ta med noe mynt, så slipper de å veksle...
Hera83 Skrevet 14. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. november 2007 Det skal jeg gjøre! Takk igjen!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. november 2007 #9 Skrevet 14. november 2007 Lykke til på UL, og kos deg.
2gullklumper Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 oi, måtte du både be om bilde og betale for dt? Det slapp jeg alle gangene jeg har vært. 5 ganger. Sikkert litt med hvem du treff.
3 skatter ute:) Skrevet 14. november 2007 #11 Skrevet 14. november 2007 er 3 jordmødre som tar ultralyd der, jeg har aldri betalt og har fått bilder atomatisk. har vært der endel m snart 3 barn.
Maigullet Skrevet 14. november 2007 #12 Skrevet 14. november 2007 Jeg tenkte ikke på å spørre etter bilde heller jeg. Var så opptatt av det vi fikk se på skjermen at det var ikke i mine tanker.... Kom på det da vi hadde kommet ut fra sykehuset og var på vei til bilen... Skikkelig kjipt! Kunne jo ikke akkurat løpe inn igjen da... Også jeg som hadde lovt storesøster på 5 år at hun skulle få se bilde av babyen når hun kom hjem fra barnehagen den dagen... Heldigvis er det tredjemann! Tror nok det hadde føltes mye verre om det hadde vært førstemann - men det er jo litt trist at vi ikke kan starte albumen med ultralydbilde da, slik som vi har gjort til de to andre -Også synes jeg det var skikkelig sløvt av jordmor at hun ikke spurte om vi ville ha bilde. Det var jo ikke nevnt i det hele tatt...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. november 2007 #13 Skrevet 14. november 2007 Tror det var 5 eller 10 kr bildet hun villa ha... Ble litt småpaff.. Men men.. Tenkte bare at jaja.. Slik er det vel.. Syns det var litt tåpelig at jeg måtte be om bilder, for det sier seg da vel nesten selv at man vil ha bilder av småttisen.. Jaja.. Kommer vel an på hvem man treffer der sikkert..
Hera83 Skrevet 14. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 14. november 2007 Ok! Jeg spør og tar med penger sånn i tilfelle i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå