Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Det er fint å se at du sprer den positive energien din både her og der:-)) Det varmer en biomamma`s hjerte godt å se at sånne som deg finnes! Ville bare si det:-)) Klem fra meg:-)
Gjest Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Takk for det.. For nå tordner jeg inne på mine, dine og våre... herlighet jeg er så lei trangsynte, smålige og ensporede mennesker! det gjelder både biomødre, fedre og stemødre.. Kan man ikke for en eneste gangs skyld se litt vekk fra sin egen nese og prøve å vinkle noe positivt?!?!? Så takk, for at noen setter pris på at vi er, om enn noen få men, engasjerte stemødre! Hurra for alle som klarer å bry seg!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 Jeg har akkurat vært inne nå og skrevet........det er mange måter å kle seg ut på sier nå jeg;-) Når ikke man når frem med et nick, så kan man vel alltids prøve et annet................. Og jeg blir virkelig skremt av egoismen!!!!!!!! Så ja - HURRA for de som bryr seg:-)
Gjest Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Så koblingen din og måtte egentlig le litt av meg selv nå.. Jeg gikk fem på! Jeg ble provosert og lot meg trigge.. Men akk, jeg klarte å roe meg, og nå må jeg bare le! Vi er jammen lure vi! ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2007 Hihihi.......jeg kjenner at noen ganger så bare MÅ jeg kaste meg ut i det......selv om det smarteste sikkert hadde vært å la være. For makan til psyko-uttalelser skal man jaggu lete lenge etter......................Djeeeeeeeezes som de ville sagt på skravle;-) Jeg er ikke i tvil om at dette er en og samme person, med klippekort til et sted ingen ønsker seg.............sorry altså, men jeg blir også utrolig provosert!!!! You are so not alone!!
Gjest Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Jeg må si at jeg er såååå glad for at jeg ikke har en mann som kommer med slike uttalelser om sin historie. Det hadde skremt meg så. OK, man kan være enig i at ikke alle valg man har gjort er de rette. Men å gå så langt som å si at de var et stort feilgrep er å ta for hardt i. Men, nok om det. Jeg ler og du ler.. Og da har egentlig ingen skade skjedd! Jeg har bestemt meg for å ta en pause.. De fortjener hverandre de som er der inne.. med eller uten klippekort til stedet ingen ønsker seg. Godt jeg har andre forum jeg kan lufte mine tanker.. Der jeg kan få reflekterte og gjennomtenkte svar.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2007 Ja, en god latter forlenger jo livet:-) Jeg har tatt pauser derfra hyppig. Orket ikke engang lese der inne på laaaang tid. Og det ser dessverre ut som om det er forbeholdt de bitre og sneversynte.........pardon me:-)
Gjest Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 Det jeg tror jeg misliker mest er at du blir kalt idiot og premenstruell om du faktisk tar biomødre til forsvar.. Eller mener at det må kunne gå ann å se annerledes på en slik situasjon enn å hate den andre parten. Jeg er ikke alltid like begeistret for biomor og hennes valg, men jeg hverken hater henne eller signaliserer dette ovenfor hennes datter. Dette er en sak mellom meg og eksen hennes, og hans jobb å eventuelt ta videre med moren, dersom han mener det er viktig. Men jeg klarer faktisk å se at å akseptere det faktum at hun har vært en del av livet hans, og at hun er en viktig del av hans datters liv, gjør at hun og jeg kan ha et så godt forhold! - og det kommer fra en pappa som føler seg fremmedgjort av sine egne barn. Vel, han har skyld i deler av det selv mener jeg.
Maud Skrevet 14. november 2007 #9 Skrevet 14. november 2007 Jeg blir også glad av at det finnes debattanter som prøver å se lenger enn akkurat sin egen situasjon og som skjønner at "de andre" ikke nødvendigvis er onde mennesker som er ute etter å ødelegge for andre. Jeg har bestemt meg for å ligge lavt der inne en stund, ikke verdt å øke pulsen i diskusjoner der debattantene ikke er interessert i andre syn enn sine egne :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 14. november 2007 Nei, det er jammen så pumpa slår litt ekstra innimellom, i ren frustrasjon! Det er jo ikke rart det blir krig i verden, når ting blir så snevert og lite...........
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. november 2007 Ja det er enkle kår der inne til tider;-) Men det artige å se akkurat nå, er at det kun er en person som har kastet seg på innleggene;-)) Forlystelig:-)
Travelmor Skrevet 14. november 2007 #12 Skrevet 14. november 2007 Kjempebra at dere er her inne jenter! Ingen storm i kastene her. Det kan bli ganske så tøft innimellom på Mine, dine, vår barn. Jeg orka ikke henge meg på de innleggene som har vært der de siste dagene. Har skumma gjennom i kveld. Det er godt å ta en pause fra den siden innimellom. Synes så utrolig synd på de barna som skjuler seg bak mange av innleggene. Får rett og slett vondt i magen og blir uvel... Det er mye bedre å ta opp ting (som kunne blitt diskutert på den siden) her inne. Da får man i alle fall kloke svar og slipper alle de usaklige innleggene. Likevel føler jeg at det er lettere å være mor på Mine, dine våre barn nå enn for noen år siden. Da fant jeg få der inne i samme situasjon som meg. Dersom jeg tok opp noe var det bare pepper, eder og galle. Jeg følte meg ganske alene og fikk lite konstruktive svar. Forventer ikke at alle skal være enige med meg, men litt støtte og forståelse er jo kjekt å få når man trenger det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå