Crazywoman Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Er syv-åtte uker på vei og ALT er ÆKKELT. Stakkars snuppa på snart 2(!!!!!!!!!!!!!) år har fått 15 mnd middagsglass den siste uken fordi jeg ikke klarer å lage middag.... Bare brekker meg og blir SYKT kvalm.... Tips til mat til oss to som ikke lukter noe særlig ikke er fett og annet som gravide brekker seg av....????????????????
tezzzer med 3 Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Ville sagt noe sterkt, men siden tulla også skal spise har jeg ikke peiling.. Uff vet hvordan du har det... Hadde ekstrem svangerskapskvalme med alle mine.. levde på farris og intravanøst i noen mnd.. Etter det ble det kebab og hamburger...(liker ikke kebab nå)hehe.. Kanskje gryterett med ris?? så kan du ta lite saus på sånn at det blir litt tørt?? Lykke til:-)
Crazywoman Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 Takk, i dag tror jeg det blir sur søt saus med kylling. Brekker meg ikke når jeg tenker på det (kan tenke på mat og bare brekke meg.... helt sykt!!!) Satser på gryterett i morgen....
Gjest Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Eg spiste rett i koppen suppe og appelsiner...så eg veit ikkje..
Himmel og hav Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Har du prøvd seaband? de hjelper meg godt mot kvalme(er mye kvalm pga medisiner). Forslag til mat, dette er det jeg orker å spise når jeg er kvalm: Grønnsaksuppe potetmos og kyllingfilet aspargessuppe blomkål med ostesaus og skinke grovt brød med omelett stekte poteter
___ Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Prøv kyllingsuppe med ingefær og koreander. Vet ikke hvorfor det fungerte så bra, men jeg levde omtrent på det en periode. Kjøp ferdigstekt kylling å ha i, ikke forsøk å steke selv ;-)
Lykke*Li Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Jeg var VELDIG plaget av kvalme og måtte holde meg til grove knekkebrød uten noe på og sitrusfrukter.....
Lykke*Li Skrevet 14. november 2007 #9 Skrevet 14. november 2007 Så ikke at det var middag du skulle ha jeg....
Pysa Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 jeg holder fast på at potetgull er middag (poteter)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå